اس ام اس چهارشنبه سوری
دنیای شکلک و زیباساز وبلاگ
شکلکهای جالب و متنوع آروین

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

شکلکهای جالب و متنوع آروین

هنگام پریدن از آتش : غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا

سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

بهار را با چهار شنبه سوری
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را
با گرما ی دلنشین اجاق ها
میشناسم
شکلکهای جالب و متنوع آروین    
بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان باغ که امروز باشیم شاد
چهارشنبه سوری گرامی باد

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد

ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال
  شکلکهای جالب و متنوع آروین
سلام
چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

شکلکهای جالب و متنوع آروین





ارسال توسط * آرویـــــــن*